Svullkväll

Har varit en intensiv kväll..Hem efter skolan, och jag tror jag slått rekord i göra-mig-färdig tid.PÅ pricken en timme och då hann jag både duscha, äta middag, packa om grejer och blåsa håret och sådant.. ;P

Sedan har vi varit hos min farmor och farfar på en visit, då farmor fyllt 82 år. Där bjöds det på våfflor med hjortronsylt och grädde..Svullade i mig en hel del + lite kakor och godis på det...Detta direkt efter att jag skyfflat in en hel kycklingmiddag hemma innan jag åkte iväg..Men det är inte färdigt här inte! Sedan åkte vi vidare på nästa kalas. Denna gången var det henriks kusin Ida-Therese som fyller fem år..Mera fika..Och jag törs då knappt nämna att när vi kom hem tryckte jag två bullar till med mjölk.  :D

Snart är det natti, och imorrn måste jag sätta igång med plugget inför sista provet, min målsättning är att det ska vara gjort innan påsken!

Kommentarer
Postat av: alle

later som en bra dag :D

2009-03-18 @ 23:44:08
Postat av: Sofie

Helt ok :D

2009-03-19 @ 09:38:22
Postat av: Mamma Melissa

Åh, våfflor! Då förstår jag att du proppade i sig, vem hade inte gjort det...;.)



Tack så hemskt mycket för din kommentar inne hos mig också -den värmde ända in i hjärteroten;.)

2009-03-19 @ 13:21:12
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0