Dagdrömmer..

Idag, eller snarare imorse så begav jag mig till skolan för att repa lite på mitt solo. Höll väl på i lite drygt en och en halv timme.Det brukar räcka, för sen kommer man inte så mycket längre, så då är de bara packa ihop och fortsätta en annan dag. Har absolut inte hunnit så mycket som jag borde, men ska kanske in imorrn på förmiddan och jobba lite också.

Plan nr 2 idag är att städa ur bilen, som jag fått låna av min farbror, och lämna igen den ikväll. Skulle inte skada om jag hann plugga lite idag också. Så det är bara sätta igång..Fast just nu sitter jag i soffan med henke och ser på lite film, och ska jag vara ärlig så lockar det lite mer att sitta kvar här..

Föressten, jag och henke satt nyss och kollade på lite bilder från förra sommaren, då vi var till Tunisien..Ååh vad det inte skulle sitta fel med en sandstrand, en värmande sol på kroppen och nåt kallt att dricka i handen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0