Funky jazz

Mitt CV börjar bli uppdaterat och klart nu, det känns skönt att ha gjort det. Så nu är det bara att sätta igång med sökandet. Man kanske måste söka med ljus och lykta i dom här tiderna? Jag hoppas givetvis att jag får komma tillbaka på mitt förra jobb, men jag törs inte ens hoppas. Vi får väl se hur det slutar!

Sitter och funderar över hur den här veckan kommer att bli, vi får nämligen besök från Italien på skolan. En danslärare vid namn Paulo(tror jag), ska vi ha under en vecka här nu från och med imorgon, i funky jazz..Jag vet knappt vad det är för nånting..Men bara under en vecka kommer han vara här, så det blir nog mycket dans i veckan. Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0