Redan Måndagkväll!

ojoj, nu är det redan Måndag och helgen har bara rusat förbi..men den har varit händelesik iallafall! I lördags så fick Luleå sig ett besök av mig, Pia och Minna, för lite shopping. Själv kom jag hem med en "mellanlagerströja" att ha under skaljackan när jag t.ex. ska åka slalom osv, en klänning och en foundation-borste..

Direkt från luleå så åkte vi till kvarnis och såg på henkes sista seriematch i hockeyn, som skulle bli avgörande om dom tog sig till kvalet för j20 superelit. För det krävdes vinst, och de grejade dom! ;D Själv lekte jag lite fotograf under matchen, hoppas det blev nån bra bild, dom flesta blev lite halvdåliga pga plexiglaset som var svårt att undvika.Men iallafall, för henke och resten av laget blev det firande på kvällen.

Söndan bjöd på promenad och bio. Vi gick runt Hortlax med hundarna, tala om att dom är starka och ibland kan ha sin egen vilja ;) Men söta är dom! På kvällen blev det bio, "Män som hatar kvinnor" såg vi förstås, men jag fick inte med mig mamma, för hon hade sett den på lördan, så efter lite övertalning så fick jag med mig Henrik, han var skeptisk till en början, men han var nog glad att jag övertalade honom för han tyckte också att det var en riktigt bra film...Så nu måste jag nog läsa böckerna!

Titta så gölliga vovvsingarna är! -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0