Torsdagkväll

Nu är jag mätt i magen efter middagen. Sitter här och kikar igenom de bloggar jag följer, samt "inväntar" rycket jag måste ta, måste städa upp i mitt rum. 

Idag på dansen hände det jag väntat på länge..Vänster ljumske låste sig! och det gick typ inte att strecha ut!...Paniik..gjorde skitont..Så jag fick helt enkelt sluta, sätta mig på sidan och försöka strecha det som gick.. :/ Måste ta och göra nåt åt detta..Man ska ju inte gå och ha ont! (Inte överdrivet iaf..alla som dansar vet vad jag pratar om ;P)

Nä vars var jag..just de ja..städningen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ledsen att jag inte ringde upp, jag sommnade efter disken. Hur går det med höften? kramkram!

2009-03-20 @ 00:45:41
URL: http://lyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0