Vallsberget, chokladbollar och dans

Idag är det torsdag och jag har fortfarande ledig..otroligt skönt..Var till Vallsberget idag jag och henke, trots att vädret var som det var, disigt och så, men bara några få minusgrader..Svårt att se backarnas kullar och sånt, helt plötsligt åkte man i hopp och sånt och man såg nästan inte vad som var vad..Men kul hade vi iallafall! Försökte mig på några hopp, men jag fegade och hade svårt att ta mig över de stora hoppen, fick ta i med stavarna så jag skulle komma över, haha..

Sen har vi gjort chokladbollar som vi blev sugna på, och nu på kvällen så har jag träffat marie som är hemkommen från umeå några dar, och vi var till skolan och tog varsin danssal och jag försökte jobba lite med mitt solo. Gick sådär..Blev mycket prat med marie istället ;)

Hade tänkt lägga in nån bild från backen men kanske gör det imorgon..om jag ids :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0