VG på matteprovet!

Glömde helt bort att nämna att jag fick väl godkänt på mitt matteprov, tror det var första gången! :P Det blev 29/36 p. Kan inte ha varit så långt ifrån mvg heller?! :D Blev iallafall hur nöjd som helst..Nu gäller det bara att ta sista rycket, göra sista provet och plugga hårt, skulle inte sitta helt fel med ett mvg nu på sista provet..hehe! (Direkt får man högre förhoppningar på sig själv ..) 

Det var egentligen inget mer jag hade att tillägga..Jo, mamma ringde mig för en stund sen, vi pratade en stund sen bad hon mig slå över på 3an till simon och thomas..Det var om en familj med många barn som behövde mer planerat med plats och utrymme så dom kunde utnyttja hela rummet.. (Ett kök samt matplats och tvrum i ett)..De är ju alltid så himla kul att se alla före och efterbilder! ;) Tyckte att dom kunnat skippa vissa delar om t.ex. rosa detaljer på köksinredningen och silvriga kuddar i sofforna, men..Är inte de lite typiskt dom??

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, är grymt glad för din skull :)

2009-03-08 @ 23:16:34
URL: http://lyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0