What a night

Ja vilken kväll det blev..Först blev det ju en middag på thai som var mycket trevligt. Eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville ha så blev det fyra små rätter, då får man ju lite av de mesta. Supersmarrigt. Vi surrade på och skrattade..Efter middagen så begav jag mig till robban, henkes storebror som hade inflyttningsfest, där det också var trevligt trevligt. Är ju som kul att få träffa alla gamla jobbarkompisar :)

Spelade lite Wii också, men det var lite för lite space där vi hade "spelhörnan" så mitt i en tennismatch så slår jag och robert ihop händerna i varandra då båda skulle till att slå samtidigt...ajajaj ;P

Efter detta så blev det destination stan, där jag och syster åt lite på Sunes, då jag återigen blivit hungrig.. Så nu är jag hemma, ska gå och tvätta av mig sminket, och sen vet jag inte om det ens är värt att gå och lägga sig, då jag ska iväg och hämta henke ca 04.30.. Vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0