Att inte kunna äta frukost

Nu har jag sprungit min runda på 5 km. Kändes dock inte alls lika bra som det gjort hittills. Kändes konstigt i magen, inte som att jag skulle spy men, som att det hade kunnat vara så? Kom iallafall fram till att jag skulle ha ätit mer till frukost och istället väntat lite längre med löpningen. Kände mig tom i magen, heltom.. Hade fått i mig en stor smoothie innan jag for, med yoghurt, hallon och blåbär. Skulle ha ätit mer. Men, jag är ingen frukostmänniska. Vad kan man äta till frukost om man inte är en frukostmänniska? Jag äter oftast då för att jag måste, men jag har egentligen aldrig varit något stort fan av fil, flingor, gröt och sånt..Mackor kan gå bra, men då äter jag ju oftast bara en..och det räcker ju inte? Och man orkar ju inte stöka upp en brakfrukost med omelett eller andra omständiga saker..



Nu ska jag duscha, äta, och därefter sätta mig ute på altan och plugga matte. Det är så behövligt att jag borde få fängelse om jag inte gör det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0