BILJETTER TILL FÖRESTÄLLNINGEN

åh vad blogg.se är segt idag! Det är då inte min dator, för allt annat jag gör går ju fort. Nu har jag plockat och städat, packat och grejat. Om ca en timme ska jag ju iväg och repa, och efter det ska jag till henke som vid den tiden redan kommit hem :) Gud vad repet idag kommer kännas långdraget...


Snart är det dags för årets slutföreställning. Denna bild togs
från slutföreställningen för 2 år sedan, våren 07.

Om det är någon som vill komma och se föreställningen, den 26e maj kl 19.00 i Christinasalen (bredvid noliarestaurangen), så är det bara att höra av sig till mig. Föreställningen kommer att delas upp i 2 akter, då vi har så otroligt mycket att visa upp. Jag skulle tro att vi håller igång mellan 19-21, med en paus mitt i. Det är gratis att komma och titta, men man behöver varsin biljett för att komma in, som ni får av mig. Detta för att vi ska veta ungefär hur många som kommer, så att inte någon blir utan plats. ALLA är välkomna! Även kompisars kompisar, vänners släkt, släkts vänner, din gamla barndomskompis, ja, alla :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag och barnen kommer gärna!

2009-05-10 @ 12:47:37
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0