Det blev bråttom nu

Har sprungit runt på Strömbacka nu på morgonen och pratat med alla möjliga, det har visat sig bli akut att sätta mina betyg, eftersom att de ansvariga för att mina betyg sätts bara är ansvariga tills den dag jag fyller 20. Sedan så blir det Komvux som tar över, och de vet ju ingenting om vad jag har gjort, eller om dans överhuvudtaget. Och när fyller jag 20? Jo, imorgon!! Så det känns faktiskt sådär..

Nu har lärarna som ska sätta mina betyg iallafall satt dem, och jag har varit och betalat mina prövningar, kollat upp vilka betyg som ska på vilken kurskod osv. Nu ska jag vidare och försöka leta upp en studievägledare, helst på Komvux, som kan reda ut hur jag gör med mina betygspapper som jag måste komplettera senast 18 juni till mina ansökningar till universitetet. Det blir mycket nu.. Och det är väl typiskt att studievägledaren för yrkesdansarprogrammet är borta tills på måndag då man verkligen behöver henne?? Lite lätt frustrerande, men, jag är halvvägs på att få allting löst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0