Det blev inte riktigt som jag tänkt mig

God morgon. Blev en rolig kväll igår med mycket surr bland gamla arbetskamrater hos robban. Kvällen avslutades på Sunes för ett skrov och sen blev det hemfärd. Gick dåligt för mig på eftermiddagen, robban kom och skulle hämta mig och min cykel, så var det tänkt att jag kunde cykla hem sen, men när vi kommer fram till robban, han har lastat av cykeln, jag ska låsa upp den för att rulla den till hans hyreshus, JO, då har jag ju tagit fel cykelnykel med mig!! Och dessutom glömt ta med mig plånboken! Haha, men det är lite typiskt mig. Så idag får jag väl fara och hämta cykeln och lämna igen de pengar jag lånade av honom igår.

Idag blir det nog plugg, en löprunda, städning och förhoppningsvis nåt annat roligt sen som väger upp allt de tråkiga jag måste göra idag :P (Fast löpning är ju egentligen inte så tråkigt, de var mest matten och städningen jag syftade på)..

Nu ska jag käka dagens viktigaste måltid, nämligen frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0