Det blir mest inlägg om dans nu..

Ytterligare en repdag har passerat, dock inte utan bekymmer..En i gruppen har stukat forten idag! Inte bra..Hoppas att det inte är så allvarligt som det verkade. Hon verkade ha väldigt ont! :/

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut och gå, eller om jag ska ta mig i duschen. Duschen låter mer lockande, men det är så härligt väder ute. Vi får se hur jag gör. Jag har föressten dansat i min klänning nu, och det blev jättebra! Raymond tycker att jag ska ha mer tyg i klänningens nedre del så den blir ännu vidare, men jag tycker att det räcker som det är nu, och det är jag som har sista ordet om det, så ;)

Imorgon ska jag försöka lägga in en bild på klänningen så att ni får se hur den ser ut!



 Inför fjolårets slutföreställning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0