Det händer grejer

Vilken härlig dag det är idag! Solen skiner, det är varmt, jag har klänning på mig. Alla är ute, antingen i trädgården och grejar, eller sitter ute med en bok och solar. Folk rensar, pantar burkar på affären, äter glass. Idag så vaknade jag av att henke ringde, dom landade i Sydafrika imorse. Så jag pallrade mig upp istället för att somna om och så klädde jag om och for ut och sprang. IGEN! :D blev samma runda idag, dvs 5 km. Känns bra.


Åkte för en stund sedan och hämtade min syster, och påvägen dit så ser jag att det brinner i nåt sånt där torrgräs, (ser ut som hö). Så jag saktar ner och kollar vad som händer och då kommer brandbilen dit och tar hand om det. Nån måste ju ha tänt på det? Påvägen hem ser min syster (på ungefär samma ställe), en polisbil och strax bredvid en polisman som bryter ner en kille. Det händer mycket i området där jag bor, igår så var det livat värre med polisbilar och annat, kring hyreshusen som finns här. Det gäller att låsa kring om sig..


Nu är det dags för middag, grillat blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0