Helgen

Jag har inte varit bra på att uppdatera, men det kanske inte gör så mycket, då hinner det ju hända någonting mellan varven! Igår under dagen så repade jag (som vanligt), vi körde igenom schemat som det är tänkt att vi ska visa upp det (under de två föreställningar som visas på dagen, dvs den förkortade versionen som är skolföreställningar), och det fungerade rätt så bra. Kvällen bjöd på lite 30-års firande då henkes äldsta bror fyllt 30.

Idag har jag varit ledig från rep och det har varit helt otroligt skönt att få göra någonting annat än att repa på en helgdag. Så jag och henke begav oss till våran lägenhet i Umeå och hade med oss ett ex. antal flyttkartonger med köksgrejer samt en byrå. Vi städade och skurade ur hela lägenheten samt alla skåpar och skrymslen som finns, och sedan diskade vi alla köksgrejer, eftersom de mesta stått nerpackat i ett år eller tre. Det tog väl mer eller mindre hela dagen att städa men det känns otroligt skönt att ha gjort det nu! Nu vill vi bara fixa klart allting och få det fint! Men vi har ju mer eller mindre hela sommaren på oss, hehe.. Men man blir verkligen sugen på att göra färdigt!

Har inte blivit någon löpning i helgen, men jag har verkligen behövt vila. Nya tag till veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0