Kurra gömma

Är hur trött som helst nu och har ont i huvudet. Blir en tidigt kväll. Dagen har bestått av rep mellan 10-17.00. Kommer typ befinna mig i himlen efter tisdag till veckan, bara en danslektion/dag + massa tid över till löpning och annat! Är just nu grönless men kommer såklart vara otroligt glad på tisdag och tycka att det var värt allt slit!

Nu måste jag ägna lite tid åt att leta, för mina grejjer leker kurra gömma med mig. (Eller så är det jag som leker det med dom??)..hmm. Måste hitta saker som är borta. Är så jobbigt att gå och ägna sina tankar åt saker som man inte kan hitta.

Tyvärr, men roligare än såhär blev det inte idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0