Lägenheten

Nu är jag för en stund sedan hemkommen från Ume! Har nu varit och hämtat ut våra lägenhetsnycklar och sett på lägenheten och så. Mycket fräsch och fin måste jag säga, men den är ju byggd 2008 också så. Verkar vara bra system för tvättstuga och sånt. Nära till sophus, tvättstuga, förråd. Vi monterade ihop köksbordet och stolarna som vi hade med oss också. Det här kommer bli super..Längtar tills vi flyttar! Vi tog bilder, men jag lägger nog upp när allt är klart, ser så tråkigt och kalt ut nu.. Lite spänning och väntan måste ni ju få i bloggen.. ;)

Hade tänkt fara ut och springa en sväng nu ikväll, men nä, jag orkar inte, har varit trött hela dan, så jag ska plugga lite nu och sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har ju en lång dag av dansträning imorgon också. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofie



Kul att lägenheten var fin. Hoppas få se den live så småningom. Du verkar vara en hejare på att springa. Själv har jag dessvärre inte tagit min iväg på en enda runda alls i vår ännu. Måste sätta fart snart. Tänkte föresten säga att det börjar vara dags att anmäla sig till vårruset nu om du ska vara med. Vi får inte ihop ett helt lag men man kan ju anmäla sig var för sig men träffas där i alla fall och ha med egen picknick efteråt. Kollar du om Minna ska med? /J

2009-05-04 @ 22:26:13
Postat av: Johanna

Det kan säkert vara så, mycket möjligt. Förresten, vi kommer upp till piteå snart, åker den 21 maj tror jag det var.

2009-05-05 @ 09:04:40
URL: http://www.familjen-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0