Ledig dag idag

Idag ställde jag ingen väckarklocka, eftersom att jag inte behövde det..Så jag steg upp strax efter nio idag. Och ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort en enda liten pinal sedan dess..Jo, för ett tag sedan så åt jag lite brunch kan man väl säga, rostade två mackor och satte chili con carne på dessa. Gott!

Nu väntar jag på att det ska få sjunka ner i magen min, för jag sitter här löparklädd och ska ut och springa snart. Är egentligen rätt otaggad på löpning idag, men det ska ändå bli skönt att komma ut i friska luften ett tag.. Vet inte vad som händer efter detta, men jag ids faktiskt inte ha en massa planerat, skönt att bara ta dagen som den kommer..

Kommentarer
Postat av: malin

Ja självklart kan du ta listan :D Den är ju så roligt :p



Åh, lycka till och hoppas att ni får det bra där tillsammans. Alltid roligt och spännande att flytta =)kram!

2009-05-08 @ 13:59:25
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0