Lite tidsfördriv-fakta

Hm, av en slump hamnar jag på en sida där man kan få upp passande namnförslag på bebisar baserat på mamman och pappans förnamn. Om jag och henrik skulle få en flicka skulle hon då tydligen heta Fatemeh (?!?!)..Och om det blir en kille så skulle hans namn bli Gabriel. Gabriel är väl fint men enligt mig känns det lite väl mycket bibliskt..Och Fatemeh? Arabiskt namn?

haha, hmm..Och jag, baserat på mina föräldrars namn, skulle egentligen heta Ingrid. Tack, tack av hela mitt hjärta till mamma och pappa för att så inte blev fallet. Henrik skulle egentligen ha hetat Jimmy. Det skulle han nog inte ha passat i! :P Han är verkligen en "henke".. :)

haha, kul sida iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0