Livin´ under your spotlight

Hej på er!
Idag har jag tränat på bra tycker jag..Började imorse, då jag och henke sprang en morgonrunda på ca en halvtimme, och sedan direkt till skolan för balett. Därefter lunch, sedan jazz, där vi körde mycket fysövningar, som t.ex. mage, rygg, armar rumpa. Superbra :D 

Efter skolan så åkte jag tillbaka till henke igen, och där har jag vägt mig för en stund sedan. Säger inte vad jag väger ;) Men dem har en våg som kan mäta % fett i kroppen också, inte bara vikten. Vet inte om den är exakt, men jag tänkte att det kan ju vara kul att se om det händer något med kroppen som följd av löpningen jag lagt in och tänkt fortsätta med över sommaren, förhoppningsvis. Kul och se ska de bli iallafall! :) Hoppas ingen tror att jag är världens kontrollfreak som väger maten och räknar kalorier och tvångstränar, för jag är en livsnjutare som älskar godis, fika och annat gott! Tänkte bara ifall att någon får för sig något annat.. Men jag tycker det är kul att träna och se resultat också.

Nu måste jag röra på mig (haha), jag ska iväg till mamma snart och packa, för idag byter jag och ska vara hos pappa. Sista sommaren jag bor hemma och flyttar mellan, oj så skönt det ska bli på sätt och vis att få ett boende där jag alltid är och bor. Ett eget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0