Löpning och chips, ingen bra kombination

Ja, då kan man konstatera att ytterligare en lördagkväll är gången, och inte kan jag säga att jag mår mindre dåligt ikväll heller. Kvällen började bra med en löprunda på 7 km tillsammans med mamma vid 19 tiden, men avslutades med ett telefonsamtal av mamma på hemtelefonen, som ringde till min mobil där jag sitter i mitt rum på övervåningen (jag vet, höjden av lathet men det är så vi brukar göra här hemma) och sade att hon hittat både godis och chips som hon glömt bort. Givetvis så har jag nu suttit och fullkomligt pressat i mig detta.

Påtal om löpning, så har jag hört att man förbränner lika mycket kalorier för varje kilometer du springer som vikten du väger. Så om du väger t.ex. 80 kilo så förbränner du 80 kalorier på 1 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0