Min fina klänning är pågång

Ikväll gjorde jag och mamma ett utbyte. Hon fick massage av mig, och jag fick godis av henne. Vilken bra lön. (Dessutom fick jag också lite massage).. Nåväl, tänkte skriva att jag idag fått pröva klänningen som är till mitt solo, inte den färdiga versionen utan en provklänning i nått sämre tyg. Det kommer bli superfint! Den ska bara bli liiite längre.. Ska lägga in bilder sedan så ni får se :) Ingen löpning ikväll, man behöver vila också. Dock blir det löpning imorgon. Jag har inga danslektioner då.

Nu ska jag inte lägga ner så mycket tid här, jag ska skriva en projektarbetes-rapport.. Skulle bara uppdatera om klänningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0