När hennes vältränade kropp trycks upp i ansiktet på mig blir jag tjurig och far ut och springer



Kom hem från skolan vid 5-tiden, har haft 1.5 timmes balett och efter lunch 2 timmars rep. Skulle egentligen ha varit 1.5 timmes jazz därimellan också, men då hade åk. 3 (som jag dansar med) någon föreläsning om droger på skolan som de var tvungna att gå på. Har fått i mig middag nu, och sitter och laddar upp för ett löparpass. Måste bara smälta maten lite först. Ska lägga in lite ny, bra musik i min mp3 så är jag taggad till tusen.

Föressten, ska erkänna vad jag gör för att motivera mig själv till att exempelvis fara ut och springa. Som bakgrundsbild på datorn så har jag lagt upp en bild på en cool vältränad tjej (henke har nog absolut inget emot mina konstiga motiveringsknep iaf), som varje gång jag slår på datorn så kommer hon upp, och påminner mig om att fara ut, istället för att spendera massa tid framför datorn. En tjej jag har som förebild (iallafall hennes filmroll, men hon har ju dock tränat upp sig för att se ut som hon gör i filmen) är Hillary Swank, Million dollar baby.. Tänk om man fick ha hennes kropp. Iallafall har det hjälp mig någon gång då jag tappat gnistan. Även om jag nog aldrig kommer att få hennes kropp för att jag far ut och springer några gånger i veckan, så har det iallafall hjälp mig ut några gånger då jag tappat motivationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0