Rensar och packar

Rensar bland papper och lådor och grejer. Det är skönt att få bort en massa skit! Har packat ner två par nya täcken och kuddar i säckar, som ska förvaras här någonstans tills nästa umeå-resa. En flyttkartong med grejer har jag också fått ihop här hos pappa. Hos mamma har jag betydligt fler (då alla mina saker som jag fått i julklapp osv har hamnat hos henne i en garderob).. Ikväll väntar bio och "Änglar och demoner" , henke har pratat om denna film nu några dagar så vi får väl se om den var sevärd ;) Jag tror helt klart att den är det, även om jag inte läst boken (läser mycket sällan böcker)..

Ha en trevlig torsdagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0