Uppdatering: klänningen

Idag är det Lördag, vilket betyder att min henkis kommer hem imorgon..Kan det inte bara bli söndag nu?? Iallafall så har jag rep idag, kl 13. Jobbig tid..hade hellre börjat repa vid 10, 11. Då har man ju resten av dagen kvar, men nu är den helt kapad. Imorgon har vi också rep kl 13. :/

Kan berätta någonting roligare, och det är att jag var och provade min kläning igårkväll, den börjar bli färdig snart! Ser ut som en riktig aftonklänning..Kommer bli tjusigt :) Här ser ni en bild av klänningen som vi hämtat inspiration från:



Nu ska jag iallafall försöka få i mig lite frukost, och höra med min mor om vi ska fara iväg idag. Hon har tänkt köpa flyttkartonger att lägga sina köksgrejer i då dem ska rensa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0