En skojsig lista

Hihi, tyckte den här listan vad så rolig, så jag har lånat den ifrån malin (som också har gjort min bloggdesign).

 

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg!
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i det sms:et.
4. Gör så på varje fråga.

Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Glöm inte bort att ringa :)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Sara får skjuts av Linn hem ikväll.

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Min Redheartedbees :)

Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej, det är lungt, ha en fin helg du med! :)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Lena jobbar en stund ikväll..

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jag har glömt telefonen i lastbilen!

Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Förlåt, har suttit i restaurangen länge och så, men jag ringer imorgon! ;)

Vad vill du höra mest av allt?
Är ni kvar i Boksel??

Vad kommer att bli dina sista ord i livet?
Okej då vet jag..


Haha;) Undrar vad det är jag får veta inna jag dör :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0