Löpningen löper på bra

Liksom igårmorse började jag dagen med löpning på Ursberget, det är skönt att göra bort att springa på morgonen, dels för att man är nyutvilad och fräsch, men man känner sig så mycket piggare sen! Just nu känns det inte som att löpningen ger resultat, idag var jag jätteseg i benen, men sen är slingan jag sprungit igår och idag fullt av långa backar! Igår agerade henrik personlig tränare och peppade och pressade mig att ta alla backarna och inte stanna av, så det är nog inte så konstigt att jag är trött i mina ben idag. I längden så hoppas jag såklart att det kommer ge mer tillbaka än som det känns nu.

Kan väl lämna lite andra uppdateringar också, har inte hört något nytt om min klänning, men jag tror att den börjar bli klar snart. Tjiho! :) Nu är också alla nummer klara till föreställningen, blir massor med rep nästa vecka, då det är sista veckan innan föreställningen. Det känns såklart jättekul och spännande att det närmar sig föreställning nu, men samtidigt så ska det bli så oerhört skönt när det är över..Få mer tid över till annat, som  att t.ex. få fara till Umeå nån helg, och kunna lägga mer krut på löpningen och lite annat träning, jag tycker väldigt mycket om dansträningen, men ibland så behöver man variera sig.                          
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0