En söndag i bilder

Vi hade en supertrevlig kväll igår på Golden, vi åt mycket god mat, som vanligt med andra ord om man äter där. Själv åt jag en plankstek och henke åt kräftinbakad oxfilé´tror jag det var, sedan var det lite blandad kompott, men oxfilé var mest populärt. (Såklart)..

Idag så har vi repat, igen..Blev ett genomdrag bara. Sedan har vi burit över lite grejer och scenrekvisita till Christinasalen. Imorgon så blir det scenrep och genrep! Ska bli mycket roligare än att bara stå och nöta i danssalen. Pröva allt med ljussättning och så.

Efter detta så åkte jag direkt vidare till Lillpite där jag hälsade på en tremänning till mig, Johanna, hennes sambo och deras lilla dotter som snart blir 2 månader, som var uppe över helgen ifrån Stockholm. Det var 90-års kalas igår(Lördag) för min gammelmormor, och då har de varit med och fotat 5 generationer. Tyvärr så missade jag detta kalas pga. dansrep så det var kul att vi hann träffas ändå innan de skulle åka iväg.

Ikväll så har vi (jag, henke och alle) varit och fotat lite här och var, bla. i Svensbyliden där det är väldigt fint. Efter det så åkte vi mot roknäs och hamnade  hos Jeanette, Ida-Therese och Theo. Vi stannade där ett tag och sedan så åkte vi vidare hemmåt. Här är ett litet plock av de bilder vi tagit under kvällen:


 Tagen av Henrik vid Svensbyliden.


Bild tagen av Henrik vid Svensbyliden.


Bild tagen av Henrik vid Svensbyliden.


Bild tagen av mig vid Solstrand.


Bild tagen av Henrik.


Bild tagen av Henrik.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Snygga bilder!

2009-05-25 @ 08:25:54
URL: http://jeanytt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guu vilka fina bilder!! Förresten så var det jätte trevligt att få träffa dig igår :)

2009-05-25 @ 21:36:51
URL: http://www.familjen-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0