Varmt minne

Oerhört varmt och härligt väder idag! Ångrade att jag tog på mig jeans idag, det var så otroligt varmt där jag satt och väntade på bussen så jag trodde att jag skulle brinna upp i mina jeans. Det fick mig iallafall att tänka tillbaka på en dag då jag och Henrik nyss hade träffats, och vi gick runt i stan och tillslut satte vi oss på en bänk i badhusparken och myste. Men jag kan tänka mig att han led, för det var nog varmaste dagen på hela sommaren, och han hade de mörkaste jeansen man kan hitta på sig, och det vart så varmt på jeansen att man inte kunde ta på hans byxor. Men vad gör man inte för att vara fin? ;)

Idag har vi iallafall mest repat, det blir inte så himla seriöst med att hålla tiderna denna vecka, vi körde ca en halvtimma balett idag, och sedan övergick vi till att repa. Och det är väl ungefär hur hela den här veckan kommer att se ut. Rep, rep och ännu mera rep! Jag kommer inte köra så mycket löpning, utan kroppen känns väldigt sliten just nu, så jag ska fokusera på dansen och efter tisdag nästa vecka så drar jag igång för fullt igen!!

Det är fortfarande inte för sent att få biljetter till föreställningen, så hör bara av er till mig så fixar jag fram biljetter om ni vill komma och titta! 26e maj, kl 19.00 i Christinasalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0