Vilken födelsedagshelg!

Jag måste börja med att berätta för er om gårdagen! Efter middagen så blev jag kidnappad av henke, alle, och ante, med ögonbindel så fick jag sätta mig i bilen, och iväg for vi. Jag hann ju tänka allt möjligt som dom kundes ha tänka sig planerat, och efter en massa kringelikrok-vägar som står vi iallafall i stan, utanför Lasergame! Så det var vad jag gjorde igårkväll! Väl där så var också jocke på plats, så vi spelade och smög runt med vapen som i ett tv-spel :P Skitkul!! Hade aldrig varit på lasergame förut, men nu har jag det, och jag vill definitivt göra om det :D Dock så halvsprang jag rakt in i en vägg, och slog både näsan och stortån rejält, men, vad gör man inte för spelet?

Jag kan väl säga att jag haft födelsedag nr. 2 idag, för det har varit släktkalas här hos mamma i eftermiddags. Så nu har jag firat i mer än en vecka..Började förra lördagen då jag var ute och åt på Golden med pappas familj, sedan i torsdags så var farmor och farfar och hälsade på och grattade, sedan nu då, lördag och söndag..Det är inte så dumt att fylla år ändå :) Jag vill också passa på att tacka för alla gratulationer jag fått i helgen!

Imorgonbitti så väntar ett löppass på mig, nu är det full satsning som gäller!! Sedan väntar lite betygs-snack och därefter ska jag på arbetsförmedlingen. Om jag hinner så far jag på enda danslektionen för morgondagen också, dock så prioriteras arbetsförmedlingen.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0