Att ligga ett steg före skolan

För första gången på länge känner jag att jag kan slappna av lite vad gäller skolan. Ligger nämligen steget före! Och det gillar jag starkt..Var och kopierade upp lite litteratur inför nästa kurs igår..Så slipper jag stressa med det sen. Och jag tänker också ta tillfället i akt att börja läsa litteraturen! (kursen börjar om två veckor). Men mycket utav texten är på engelska så jag tror inte det är någon dum idé faktiskt. Bra va?? :)

Idag ska vi ha ett seminarium med tre av grupperna och våra ops-rapporter. Vi har nämligen haft i uppgift att granska varandras efter första inlämningen, så nu ska vi få lite hjälp med vad vi bör ändra/tillägga/förändra. Och vi ska också hjälpa en annan grupp med samma sak. På fredag är inlämningen med stort I! Så vi får se då om vi blir godkända eller inte.

Har inte fått veta något om tentaresultatet än heller förresten..Men jag försöker att inte tänka på det! haha det blir bara jobbigt då.

Pratade med mamma igår om vaccinet också..Först hade jag ju nästan inte tänkt ta det men nu har jag faktiskt ändrat mig, jag ska ta vaccinet. Tror jag skulle ångra mig om jag blev sjuk. Jag vet iofs inte så mycket om vaccinet men alla som varit sjuka säger ju bara TA VACCINET..Så, jag vet inte om det är bra eller inte, men jag tänker ta det hur som helst. Så nu vet ni det också!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart du ska vaccinera dig!

2009-11-17 @ 21:57:28
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0