En kille med utmärkt temperament & vägvinnande rörelser

..sa domaren om Donny i lördags på hans första utställning. Han skötte sig förövrigt utmärkt, fick både ck (certifikatkvalité), certifikat, blev bästa hane i sin ras och bim (bäst i motsatt kön)! Jag kan säga att det var en stolt matte i ringen när vi tog emot alla fina ord och priser.

Mamma, Anders, Sara och Andreas har varit här fredag-lördag också. Det var väldigt kul, blev lite trångt i lägenheten bara kan jag säga ;) Medans vi var på utställning så gjorde dom stan, därefter åkte vi till strömpilen, gick i några fler butiker och avslutade med en storhandling på ICA maxi. Väldigt mysigt, synd att tiden gick så snabbt & att vi knappt hann träffas, kändes det som..

Idag har varit en pluggdag, har tenta imorgon..Känner mig inte riktigt förberedd, men denna tenta kan inte bli annat än rörig med alla begrepp, teorier, modeller och allt..Aja, klarar jag den inte finns det nya försök. Livet går inte under för det.

Ha en bra söndagkväll, grattis pappa på farsdag! (hoppas din kväll blir lite extra bra även om du jobbar)..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis till Donnys fina priser. Kul att det gick så bra! Ida har längtat efter att hälsa på er men tyvärr är vår umetripp till veckan inställd. Min kusin som vi skulle bo hos har sjuka barn. Svininfluensa tror hon, å hon är ju läkare så hon borde veta... Kommer ni hem nått snart?

2009-11-08 @ 22:44:09
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0