Helgen

Tentan skrevs i måndags, kändes sådär..Menmen, det är bara vänta och se vad resultatet visar. Omtenta är väl inte hela världen?? Veckan har förövrigt handlat om obs-rapport, som vi i gruppen jobbat med..Det är inte det enklaste att slänga ihop en (visserligen light-projekt) forskningsrapport kan jag meddela :S

Helgen har spenderats hemma, mestadels i soffan med en jobbig huvudvärk..men det är första riktiga ledigheten nu på länge så spänningarna kanske släppte då jag började slappna av...och gav mig huvudvärk istället..Menmen. Vi har varit ute endel med Donny också, och shit vad han älskar snön, haha..Han skulle kunna skutta runt i den i evigheter..Han ser så rolig ut då han kommer viftandes med svansen, och hela huvudet är snödränkt, hur glad som helst!

Nej nu ska jag gå och lägga mig, imorgon funderar jag på att gå en sväng på stan och därefter kan det hända att det blir en moussaka till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0