Hemfärden blir inte med buss, utan med lastbil ;)

Idag är det hemfärdsdag, jag har stigit upp endast av en anledning: Städning! Henke är på skolan, jag hade bara en lektion idag kl 10, men jag tänkte inte gå på den av den anledningen att vi ska lära oss att hålla i gruppass till musik (aerobics, body pump...) Och jag tror fokuset ligger på hur man bygger övningar till musik, och ja..Ränka 8or och förstå musiken känns som inte så aktuellt att behöva träna på..

Pappa ringde mig igår eftermiddag och sa att han har jobbuppgifter här i Umeå imorgon, alltså idag, så vi kommer åka med honom upp till Piteå. Perfekt va? :D Vi åker från Umeå vid 13-tiden. 

Nej, storstädning och packning var det..Tänker svinga dammsugaren till julmusik, borde på nåt sätt bli roligare att städa då? :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Välkommen på fika! Ida har sparat pepparkakor till er!

2009-11-26 @ 18:10:37
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0