Underbara helg

Dagen har tillbringats på stan med Emelie, vi har sprungit runt i butiker och fikat på café och haft det mysigt.. Det märks att det väntas juletider för det är mycket folk på stan trots helgen före löning. Jag har köpt lite ljusprylar och så idag, samt en fin tröja. Henke tycker att jag har fyrtioelva ljus hemma, men jag tycker om att tända ljus och göra mysigt nu när det är så mörkt ute..Är sugen på att göra lite jul här hemma sen också, lite julkänsla vill man väl ha även om julen inte kommer firas här nere i Umeå?? Så man bär känslan redan innan man kommer hem till Piteå :)

Men eftersom att vi mest troligt ska hem helgen som kommer, så tänkte jag att jag kanske skulle få med mig iallafall lite julsaker hemifrån, känns som att plånboken säger emot lite att inhandla julprylar som bara får sitta uppe i ca 3 veckor..

Ikväll ska jag och Emelie in till stan och sätta oss och ta ett vinglas någonstans..Kommer nog bli kul! Ingen röjarkväll men ändå hitta på någonting. Känns bra..Här kommer lite bilder ifrån de senaste händelserna hos oss:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0