En liten uppdatering ifrån en mycket upptagen tjej...

Ja, mig är det inte många som sett till den sista tiden. Men nu är 1 tenta avklarad, 2 redovisningar gjorda och tre inlämningsuppgifter skickade. Då kanske ni förstår att jag suttit nergrävd på bibblan på uni. Idag är det iallafall tisdag, igår började en ny kurs, Idrott, ledarskap och lärande, heter den, och kommer bli otroligt spännande tror jag! Så idag, då jag är ledig heela dagen, så ska jag ragga ihop messa böcker inför den här kursen (lite sista minuten men det är så jag jobbar), får försöka bättra mig, men så blir det då man är nybörjare i universitetsvärlden, man hänger inte riktigt med i tempot jämt!

Igårkväll så var förövrigt jag och henke ut och sprang, och hamnade efter gångvägen till ersboda, och vet ni vad? Det är ju superkort väg dit!! Jag har alltid trott att det är jättelångt, och dit kan man minsann inte fara utan bil..Så om jag hinner idag så blir det nog en sväng dit, finns massa roliga butiker där, stormarknader och allt möjligt! :D

En annan rolig grej nu är att vi har finbesök av min fina fina kompis Marie som pluggar i Köpenhamn till vardags! Så hon kommer bo hos oss några dagar. SUPERDUPERKUL :D Igår lagade hon föressten världens godaste lasagne till oss, och sånt uppskattas. Mumsigt värre var det.

Nej, nu ska jag iväg och söka med ljus och lykta efter allla kursböcker. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Roligt att se få ett "livstecken" av er och kul att ni trivs i Umeå. Vi ska komma ner och hälsa på er fler gånger om vi får? Kom gärna förbi oss om ni hinner nästa gång ni är i Piteå. /Jeanette



Hoppas ni har det bra med er eran kärlekshund! hälsar Ida

2009-10-13 @ 17:26:26
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0