Helgen

Vilken helg det har varit. började i lördags med att införskaffa mig en ny mobil, som blev en sony ericsson c902..Den kostade egentligen 3000 men eftersom att jag hade nåt teliaabonnemang så fick jag 800 spänn rabatt, bra va? :D Dessutom så köpte jag en laddare till datorn, och det var ju bra för med följde även en laddare som man kan använda i bilen. Känner mig väldigt nöjd. :)

Gårdagskvällen bjöd på inflyttningsfest hos en tjej i min klass som heter Hanna. Hon har köpt (eller antagligen hennes föräldrar på nåt sätt) en 2a för 1,2mille! :O Dessutom så är den dyraste lägenheten som någonsin sålts i Umeå i samma hyreshus som hennes. Skulle verkligen velat kika in i den lägenheten..Coolt tyckte jag, att få festa i samma hyreshus som den. haha..Efter det kalaset blev det utgång på Rex, där vi dansade och tjoade och hade väldigt roligt. Men, visst fick jag känna av det idag, men, det var helt klart värt det!

Nu väntar matlagning och matlagning till matlådor och därefter plugg, plugg och..plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0