Pluggeliplugg!

Efter en relativt tuff pluggvecka så närmar sig nu helgen. Är trött som en jag vet inte vad, har iallafall varit ute ca 2 timmar med våran älskade vovve Donny, han ligger redan däckad vid mina fötter..Tror endast jag ska ta tag i disken, och sedan packa, för imorgon åker jag och henke hem :)

Har inte så mycket att säga egentligen, det är bara mest så mycket plugg just nu! Men jag klagar inte, det är mycket intressant också..Har däremot en fundering i huvudet, och det är om jag ska söka dietistutbildningen eller inte? Jag är ju egentligen så nöjd med utb. jag går nu, men dietist har ju funnits i mina planer så mycket längre, och då får jag ju en legitimation som jag inte får på den andra. Do it or not, det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0