Body pumpad!

Ledig idag och imorgon, dock så har jag träffat min grupp för grupparbetesplanering, så vi har deadline på söndag då vi ska mötas upp och kolla vad vi kommit fram till..I eftermiddags var jag på body pump, jäkligt skönt med träning!! Imorgon väntar spinning... :D

Köpte tre kurslitteraturböcker idag också, 1200 spänn upp i rök där..Och de känns som att dom böckerna är bara en droppe i havet av alla böcker man behöver :P Men det är dom jag behöver här och nu iaf..

Ikväll så har jag och henke gjort supergod mat, lax och pressad potatis, sallad och en supergod sås som henke gjorde :D Otroligt gott! Hoppas ni alla har det bra där hemma, nu ska jag läsa lite idrottshistoria från antiken (.........) , sen väntar idol kl 8! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0