Bra fredag

Fredag idag! Nu ska jag verkligen njuta, för jag har långledigt, fredag -tisdag.. :D Vi har storstädat lägenheten nu, och shit vad mycket hundhår det blir...ÖVERALLT! Menmen, det hör ju till med hundlivet..Så nu kan vi njuta av fredagkvällen, som kanske ändå kommer innehålla mest plugg..suck :P

Idag var jag och henke på stan och lunchade med Angelica och Richard, på ett ställe som ligger i Saga-gallerian. Kan verkligen rekommendera deras lunchbuffé! Superbra salladsbord där man hade precis ALLT att välja på, och massa olika pizza-slizar med olika pålägg. Suveränt gott! Därefter så gick vi en vända på stan, där jag fundade två (!) par skor för 260 spänn! Det kallar jag bra shopping ;)
 
Imorgon så ska jag åka hem, har inte varit hem sedan jag flyttade då skolan började. Tiden går ju så fort... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0