Det känns i magen att jag har valt rätt

Jaa, skolan börjar komma igång på riktigt och idag var min första heldag kan man säga, i skolan. Vi hade livräddning i bassängen på IKSU (tydligen eftersom att vi ska på en två-dagars paddling-tur senare), vi hade två olika idrottslektioner, en i ledarskap och metoder och den andra i Ling-gymnastik, då vi har idrottshistoria och ska lära oss allt om idrottens grunder. Plus en föreläsning om Ling på det. Intressant dag, helt i rätt riktning! Imorgon och på torsdag är jag ledig, dock så har min grupp planerat att träffas en stund båda dagarna för lite effektivt arbete.

Just nu hemma hos oss så håller en älggryta på att ta form, jag jobbar på den just nu. Tycker det blir så extremt tråkigt att bara äta korv och köttbullar?!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är imponerad av era middagar! Det mest avancerade jag fixat iveckan är taccos...

2009-09-11 @ 22:22:18
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0