Livet i Umeå

Det regnar i Umeå..massor! Vaknade av att regnet vräkte ner, man känner då inte precis för att fara till skolan. Men, jag börjar först om två timmar så vi får väl hoppas att det lugnat ner sig lite tills dess :) Igår hade vi vilodag från nolleaktiviteter, men ikväll väntar vinbrännboll. Det blir säkert kul! Vi har haft två intressanta föreläsningar, en i förrgår och en igår, om i vilka former som idrotten tog sin början, och en om ledarskap, då vi ska ut på en tvådagars-tur med tältning. Vi har blivit indelade i grupper där vi fått en expertisområde var, som vi ska "leda" våra grupper inom. Som liten försmak i vad som väntar oss i ledarskapskursen (som jag tror kommer bli skitkul!)..

Igår hade vi tvätttid, jag slängde i tvätten, drog till stan, och när jag kom hem så var klockan liite väl sent för att börja torktumla (stavas det så?) alla kläder, så jag körde bara ett snabbprogram. Men tror ni det blev torrt? Nej, haha, så vi hängde upp alla kläder på ställningen och ställde ut den på balkongen så det skulle få torka. Tror ni vi tog in den inatt? Svar NEJ! och vad vaknar vi av imorse? Spöregnsoväder delux...tror ni kläderna var nå torra? Gissa själva..SUCK

Vet att ni väntar på bilder, men ni får hålla ut lite till..Just nu är läggan full med kläder och sängkläder som måste få torka..Blää. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0