Sittning på Rex m.m

Det händer mycket roliga grejer just nu..Igårkväll så hade vi sittning på Rex i stan, alla från ivp-programmet (förkortning på idrottsvetenskapliga), dvs åk 1, 2 och 3..Det var verkligen jättekul, bra mat och bra stämning. Det var anordnat lekar och annat kul..Bla en lek där alla fick varsitt gummiband runt handleden, sen skulle man gå runt och prata med folk, och fick man den andra personen att säga nej så fick man dennes gummiband. Flest gummiband vinner! Sedan blev middagsbordet bortplockade, och förvandlades till dansgolv..

Idag så har jag träffat min grupp på skolan, vi har gått igenom våra arbeten lite grann, men bestämde att vi skulle träffas längre fram och skriva tillsammans. Jag har också varit på ICA, och inhandlat lite mat...Imorgon ska vi nämligen på(nog för att vi behövde handla ändå...suck), men iallafall, så ska vi på cykelutflykt (nåja, vi ska ju faktiskt ändå cykla 3 mil), med ryggsäck och packning för en övernattning i tält tillsammans med gruppen och två lärare. Detta äventyr ska lära oss mycket om gruppprocesser och ledarskap iaf, (från våran kurs Leadership in sport and health promotion)..Så nu ska jag fixa mat och sen blir det plugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0