Löpa, springa, jogga..

Omtenta igår, gick riktigt bra! Tror inte jag var många poäng ifrån att spika den. :D Så det känns skönt iaf! Efter det tog jag med mig Donny på en löprunda, har mätt upp rundan vi brukar springa nu och jag får den till 6,7 km. Ni som också vill mäta upp er löp/promenadrunda kan göra det på denna sida: www.iform.se/route. Där kan man också få veta på ett ungefär hur många kalorier man gjort av med beroende på om man gått, cyklat eller joggat. En ganska rolig sida! :)

Idag har jag försökt skriva ut kompendium från min nuvarande kurs som jag har tenta i på torsdag. Det är verkligen hög tid att börja plugga till den nu! Men nu har jag ju fått ut det material som jag behöver och ordnat upp så jag bara kan sätta igång och börja plugga! Men nu ska jag ut på en till löprunda. Kanske är jag lite väl peppad på löpningen och borde trappa upp långsammare, men det är så kul då man väl börjat! Men jag lyssnar till kroppen i alla lägen, det är viktigt.


 En bild från Saltströmmen i Norge, vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0