Löpsäsongen har börjat

Nu jäklar ska konditionen trimmas! Började dagen med en ganska lång löprunda (för att vara otränad som jag), på ca 5 km som jag sprang på 30 min. Kändes verkligen bra, men det brukar kännas så första gången då jag inte tränat på länge, och nästa gång som att jag har bly i skorna.. Fast med den inställningen går jag såklart inte med, jag ska kämpa på ändå! Jag och Linda har dessutom sagt att vi ska börja träna tillsammans, så jag hoppas att det blir så också :) Idag skulle vi ut tillsammns och springa men då har hon åkt på halsont och får ta det lungt tills det känns bättre. Jag tror att det går lättare att träna om man är två som hjälper varandra ut.

Nu väntar iallafall en dag full av plugg, plugg och åter plugg, för jag har omtenta på fredag..Och dessutom så har jag tenta på kursen vi läser nu torsdagen därpå. Så det är fullt upp nu.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0