Påskledigheten är nu över

Då var årets påsk över, och jag tror jag haft mitt längsta påsklov hittills! :O Men jag har visserligen tagit ledigt två dagar då jag egentligen haft lite på skolan, men det var sådant som man kan prioritera bort. Så skönt med ledighet!! :)

Första påskhelgen åkte jag, henke och donny med min pappas familj upp till Rebnis och kände på husvagnslivet. Inte alla som sovit 6 pers och 2 hundar i ett husvagn (som bara har två dubbelsängar)!! Menmen, det gick bra och vi hade kanonfint väder hela första helgen. Hundarna lekte och sprang för glatta livet och låg därefter helt utslagna på kvällarna. Tisdagen åkte vi ner till Boksel och henkes stuga. Vädret var under den fortsatta veckan itne alls bra, men vi mådde gott ändå! Mot helgen sprack solen fram, men då var det ju såklart dags att fara hem. Vi har iallafall haft det väldigt bra, synd att det nu är över och skolan i umeå väntar. Men, det ska bli kul att träffa alla vännerna igen och ett och annat ska man väl få in i huvudet också! :)

Bilder kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0