Så skönt att vara igång!

Blev en löparsväng med henke igår, då han blev sugen på att springa då jag hade varit ut. Så vi sprang väl en 6 km kanske! Kände efter kanske 2 km att jag ätit alldeles för lite innan, ska jag springa på mornarna så måste måste måste jag äta ordentligt! Så det är bara kämpa på (ni som känner mig vet att jag har svårt att äta tidigt på morgonen)..Men jag krigade på även om det gick tyngre igår än i förrgår. Kändes väldigt skönt att vara i mål hemma sen!
Imorse blev det en 50 min promenad, väldigt skönt. Det märks att det är vår nu, fåglarna har verkligen flyttat hem igen, för Donny har fullt upp med att hålla koll på alla! Det var skönt att gå ut och gå bara, inte för att jag har så speciellt jättemycket träningsvärk, men vristerna och de små musklerna därikring känns välsigt stumma nu, så de mjuknade väl lite under prommisen.

Imorgon blir det vila, jag ska tentaplugga hela dagen, men på fredag blir det en löprunda till!

Kommentarer
Postat av: pia

Nu när du är så duktig kan du gå in på den här sidan utan att ha dåligt samvete, det finns mycket gott där http://sotasaker.com/

2010-04-22 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0