Söndagkväll

Idag har vi haft alle, vlad och johan här, jag gjorde tacopaj så vi satt och åt och surrade lite innan vlad och alle skulle styra kosan mot piteå igen. Efter det har jag pluggat en stund, och nu börjar söndagsmyset lida mot sitt slut, och sängen kallar. Jag är "ledig" mån-ons, men har ju tenta i idrottspsykologi på torsdag, så jag vet ju vad jag gör iaf.

Har föressten fått lite fotmassage ikväll, och aldrig har mina fötter och vader mått bättre! Efter den här första veckan som varit med löpningen så har det känts rejält därikring, så nu tar jag lite nya tag, vila imorgon och färhoppningsvis löpning på tisdag.

Hoppas ni haft en bra helg. :)


 Bild som Henke tagit, vi funderar på att göra en stor tavla av den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0