Då det är kul att shoppa

Hur varit sugen på att göra om lite i köket, så av den anledningen har jag suttit här på internet och småkikat på lite gardiner och annat smått och gott. Ikväll hittade jag ett par gardiner som jag ville ha, och tänkte därför slå till. Står då att jag ska betala 340-nånting har jag för mig. Kikade vidare och hittade på samma sida en lampa för 99 kr som jag också blev sugen på. Lägger till lampan och trycker på betala. Då får jag helt plötsligt halva priset på gardinerna! Och istället för att lägga till 99 kr så får jag 119 kr i rabatt! Helt otroligt. Sedan ska jag betala kalaset, och då jag valt betalsätt så sjunker priset ytterligare med 49 kr..Vad ska man säga? :D

Synd att klockan är så mycket, annars hade jag köpt mig en trisslott.

Inköpsställe och bilder: Jotex.se

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0