Hund med moderskänslor

Dagen inleddes med en försovning, stressad och med en halväten macka i munnen springer jag iväg till skolan. Då jag kommer dit ser jag att människor ifrån min klass är påväg BORT från föreläsningssalen, med hemtentorna i handen.. Förstår att något inte är som det ska. Tydligen så hade våran "akut-omhändertagande" lektion blivit framflyttad tills imorgon då lärarens hund blivit akut sjuk. Förut hade jag tyckt det skulle ha låtit lite töntigt, men nu har jag ju faktiskt själv hund och förstår..(=JAG SKULLE HAFT PANIK).

Iallafall så blev tentan gjord idag, så jag har bara omhändertagandelektion imorgon sen har jag helg! :)

Donny är så söt nu också, han har fått två gossedjur för ett tag sen, en är ett litet troll och den andra en stor gris..Han bär runt på dom, slickar på dom och sover på dom..Haha, Donny kanske tror han är en tik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0